Home Arti Mimpi Maksud Mimpi Kawin Dengan Kekasih

Maksud Mimpi Kawin Dengan Kekasih

Maksud Mimpi Kawin Dengan Kekasih − Banyak yang tanya pasal apa maksud mimpi kahwin dengan kekasih sendiri yang mana itu adalah sesuatu lumrah dan biasa, namun manakala bicara tentang kahwin paksa atau jumpa dengan eks kekasih menjadi tidak lumrah bagi kita. Selalunya kalau tahu tentang mimpi baru maka ingin segera lihat arti dibalik semua itu. Dan mimpi terjumpa girlfriend atau boyfriend adalah hal yang patut kita ambil perhatian.

Mimpi bertemu dengan kekasih yang di sayang, akan menjadi hal yang membahagiakan dan semangat hidup menjadi pulih kembali. Namun mimpi yang demikian ini ada pula yang menganggapnya sebagai hal buruk yang akan berlaku dalam hubungan. Tak semua orang peduli akan makna mimpi, namun tidak silap kalau kita ulas pula disini.

  1. Mimpi married dengan kekasih, bermaksud kita telah pun siap untuk menjejaki hubungan dengan kekasih ke arah yang lebih serius
  2. Mimpi kahwin dengan bekas kekasih, bermakna kita masih ada ra cinta sama dia, mungkin dia pun berpikir hal yang sama
  3. Mimpi di ajak kahwin oleh kekasih, bermakna kekasih rindukan kita

Mimpi tak jadi kahwin dengan kekasih, bermakna akan cepat disuruh kahwin oleh bapak/ mak kekasih

Demikian itu sedikit gambaran tentang mimpi kekasih yang berkaitan dengan hal kahwin yang tentu semua orang ingin hal yang sama. Post lainnya tentang mimpi yang tak kalah seru adalah maksud mimpi kekasih curang yang layak untuk kamu baca kerana maksud didalamnya sungguh sangat penting dalam menjaga hubungan berkekalan.

Leave a Reply

close
close